środa, 27 lipca 2011

moje początki

 wszyscy mają ... mam i ja ;)
Przyszła pora założyć bloga, zielona w temacie jestem totalnie, wiec z góry przepraszam za potknięcia i niedoskonałości. Z czasem mam nadzieję opanować tego smoka jakim jest strona internetowa i nauczę się wszystko prawidłowo wstawiać.
Papierową pasją zaraziłam się na początku tego roku, trochę przeglądałam strony w internecie, przypatrywałam się tym wszystkim cudownościom i tak w lutym powstała moja pierwsza kartka


a za nią pierwsza kopertówka
 ostatnie moje prace to pudełka z okazji zakończenia roku szkolnego

Oficjalnie witam więc w świecie blogowym i mam nadzieję, że ta moja strona nie porośnie mchem zapomnienia.

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę. Miłego blogowania ...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zaczęłaś ten blog. Jesteś perfekcjonistką i wiem, że dalej będzie równie cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dałam radę, dasz i ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam wszystkie posty i muszę powiedzieć, że nie zanosi się żeby ten twój blog porósł mchem zapomnienia, karteczki, serduszka, maskotki i ozdóbki po prostu fantastyczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń