środa, 30 listopada 2011

Kolejny raz...dziękuję :)

Dziękuję, dziękuję... tym razem Monice :)
Powtórnie dostałam wyróżnienie, tym razem od Moniki :). Jestem naprawdę szczęśliwa, jest mi szalenie milo, serce rośnie i tyka mocniej :).
Niestety nadal uważam, ze nie mi typować inne scraperki... za cienka jeszcze jestem... może za rok (jeśli ktoś jeszcze zechce mnie kiedyś wyróżnić).
Gdybym mogla to wszystkie blogi jakie obserwuje bym wytypowała, bo każda/y ma to coś. W jednym podoba mi się papierowa pasja, w innym cuda, które wychodzą z pod igły, w kolejnym niesamowita wyobraźnia przestrzenna....
Polecam wszystkim bloga Moniki: http://monikaaa-monikaaaa.blogspot.com/  .
Dziewczyna jest niesamowicie kreatywna, a jej prace są zawsze pełne wyczucia i smaku ... elegancja w każdym calu :). Zapraszam wiec wszystkich, którzy jeszcze nie mieli okazji poznać prac tej wyjątkowej dziewczyny na jej stronkę.

Moniko dziękuję Ci jeszcze raz z całego serca :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz