poniedziałek, 30 stycznia 2012

Herbaciarka

Dziękuję dziewczyn za te miłe komentarze, ciesze się, ze moja Tilda Wam się podoba :)

Dzis mam Wam do pokazania herbaciarkę, praca nad nią sprawiła mi ogromną przyjemność, nakładałam media i bawiłam się przy tym bardzo dobrze. Ucząc się z informacji zaczerpniętych od wujka Google, wyczytałam, ze najlepszym tłem jest tło jasne... ale ja przekora jestem i chciałam sprawdzić jak będzie się to prezentowało w ciemnych kolorach. Jestem zadowolona :)

Plus skromna kartka :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

5 komentarzy:

  1. Iza, piękna herbaciarka! Mam wrażenie, że jest w 3d - zwłaszcza na tym pierwszym zdjęciu. Z kartką tworzą uroczy zestaw:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbaciarka świetna !!! No wyszła Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbaciarka super i ten motyw maków-jeden z moich ulubionych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za te słowa, nowa technika mną zawładnęła, mam nadzieje kiedyś być w tym naprawdę dobra... puki co będę się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta herbaciarka!!!!

    OdpowiedzUsuń