poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wracam do rzeczywistości :))

Witam wszystkich bardzo serdecznie, miło mi poznać nowe obserwatorki. Dziękuję za ciepłe słowa i pochwały, to dla mnie bardzo ważne i motywujące.
Wracam po urlopie do rzeczywistości... bolesny to powrót, bo temperatury w ojczyźnie nas rozpieszczały a tu.... szkoda gadać.
Działo się dużo, dwa wesela, cala rodzina w komplecie, było gwarno i radośnie, aż się łezka w oku kreci na same wspomnienia. Teraz znowu sami z dala od tych najbliższych.
Nie myślcie sobie, że tylko leżałam plackiem na leżaku, co to to nie. Miałam ręce pełne pracy a , że to raca przyjemna to nawet trud nieodczuwalny. Przygotowałam dwie sale weselne, choć sala to duże słowo...to były namioty.
Przed samym urlopem bawiłam się w decoupage, po raz pierwszy ze spękaniami na większą skale.
Ale po kolei ;). Na pierwszy rzut idzie chlebak i taca w maki:

kolejna taca, już w zupełnie innym stylu

W pocie czoła ;) , pierwsze przyjecie weselne

wesele numer dwa:

bukiet młodej i świadkowej:

moje córcie druhenkami ;):

ja ze swoja polowa (tak na koniec już tego długiego posta)



Cały czas jeszcze wiszę zaległe wywiązanie się z warunków wyróżnienia i solennie przyrzekam w następnym poście to zrobić :). Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. To rzeczywiście miałaś pracowity urlop.Jednak spotkania z rodziną są bezcenne.
    Chlebaki niepowtarzalne,widzę że odważnie poczynasz sobie ze spękaniami!
    A co do mojej skrzyneczki,to co za problem-siadasz i robisz córci taką samą!:)))
    Rozumiem,że nie będziesz na zlocie scraperek w Polsce?Szkoda.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie będę, bardzo żałuję, bo można poznać świetnych ludzi i dużo się nauczyć.
      skrzyneczka nie wyszła by mi taka ładna jak Twoja, na pewno coś bym spaprała i byłby płacz miast radości.
      Dziękuję za mile słowa, jesteś kochana :)

      Usuń
  2. Pięknie przygotowałaś salę:)Nowe prace bardzo ładne, druhenki cudo, najważniejsze, że już jesteś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No witamy spowrotem! Iza chlebak i taca rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wotaj miło Cię widzieć. Zdolna i wszechstronna z Ciebie kobitka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace...ślicznie:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa...to dodaje mi twórczych skrzydeł:))Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, pracowicie było:)
    ale zdjęcia cieszą oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace, piękne dekoracje, piękna para :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Красиво.... все красиво и фото, и комната, и дети, и вы)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne rzeczy. Nie mogę się napatrzeć. Superowy blog
    http://karciakmod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń