środa, 4 lipca 2012

Candy, moje pierwsze candy :)))

Witam wszystkich serdecznie.
 Mija rok mojego blogowania, postanowiłam zorganizować swoje pierwsze candy. Długo myślałam czym mogę się z wami podzielić, już wielokrotnie słyszałam, że w UK są fajne gazetki, materiały, papiery ... no i proszę. Mam dla Was dwa zestawy, jeden dla osób szyjących drugi dla scraperek i bawiących się w decoupage.
Kazdy zna zasady:
- komentarz pod tym postem z numerem wybranego zestawu
- podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
- milo mi będzie poznać nowe blogi, dlatego chętnie przywitam nowych obserwatorów
- candy jest dla wszystkich, nawet dla osób, które nie posiadają bloga. Warunek: adres mailowy :)

Przedstawiam Cukierski dla Was:
Zestaw pierwszy: papiery rożnego formatu, dwu i jednostronne, dwie gazetki, pudełko do ozdobienia, koronka na szpulce, zestaw chusteczek do decoupage, przydasie rożnej maści, stemple żelowe...
Niespodzianka mojego wytworu będzie coś uszytego.









Zestaw drugi to gazetki z wykrojami, zestaw materiałów i koronki. Niespodzianka mojego wytworu będzie coś z decoupage :)


Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.


                                                       Wyróżnienie


                                                      


Jakis czas temu dostałam wyróżnienie od umbrelli ( http://waltance.blogspot.co.uk/ )
Dziękuję Ci kochana bardzo, to mile i budujące. Zapraszam wszystkich którzy jeszcze nie zaglądali w to wyjątkowe, pełne pasji i kolorów miejsce.
Warunkiem przyjęcia wyróżnienia jest napisać w pięciu punktach co lubię i co kocham
1. lubię poznawać nowych ludzi
2. lubię pracować do późna
3. lubię jak słonce zachodzi
4. lubię wycieczki
5. lubię lody waniliowe

Kocham moja rodzinę :)

Teraz najtrudniejsza cześć, nominować blogi. Ciężka sprawa, bo najchętniej nominowałabym wszystkich.

1. Beata ( http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/ )
2. Alina ( http://alina-lifeafter.blogspot.co.uk/ )
3. Magda ( http://kroliczachata.blogspot.co.uk/ )
4. Monika ( http://monikaaa-monikaaaa.blogspot.co.uk/ )
5. Ewa ( http://przytulnydom.blogspot.co.uk/ )
6. Kryska ( http://christina-art.blogspot.co.uk/ )
7. Florens ( http://tworyflory.blogspot.co.uk/ )

Pozdrawiam wszystkich :) Iza

260 komentarzy:

  1. To ja pierwsza, pierwsza - na ten drugi zestawik się piszę.

    Info u siebie zamieszczę później,

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tu pierwszy raz jestem i bardzo mi się u Ciebie podoba :)))
    Ustawiam się w kolejce po pierwszy- scrapowy- zestawik i pędzę wstawić info u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę, ja chcę :) Drugi zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja oczywisce tez chce i dolanczam sie do zabawy z ogromna przyjemnosca.
    A ja poprosze zestaw 2!!
    No i zapraszam serdecznie na candy do siebe
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2012/06/candy-powitalne.html
    Beata
    No i WIELKIE DZIEKI za wyrozniene!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie trudny wybór... szkoda, że nie można się na oba zapisać, ale przyciśnięta do muru wybieram zestaw do szycia, zwłaszcza, że ostatnio mam wenę do maszyny ;)

    Zapraszam do siebie do bloga http://nibica.blogspot.com/, tam będzie baner, a także na moim drugim blogu w specjalnej zakładce: http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jej, a ja mogę na ten do szycia się zapisać? Tylko, że nie mam bloga robótkowego :-(. Chyba, że u Anety...
    Myślę o powrocie na łono mojego hobby. Opuściłam je jakiś czas temu i teraz tak mnie już gniecie, aby zacząć z powrotem. Taki zestaw to byłby dobry początek...

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się piszę na jedyneczkę, szczególnie, że czas wrócić do "dekupażu" :)

    Zdjęcie linkuję u siebie i serdecznie zapraszam - aksa78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. już się udało, choć nie powiem, że było łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się chętnie zapisuję na zestaw nr 2 :) Same fajne rzeczy tu przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wpisuje sie na zestaw 1;) tylko nie wiem gdzie podac moj adres email?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się chętnie ustawiam po słodkości z zestawu nr1. Informacja w poście za chwilę będzie ( mój pasek boczny nadal fanaberie posiada i nie wszystkie banerki chce umieścić a ja nie potrafię go poskromić).Zapraszam na moje słodkości :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolnych 100 latek blogowania:)
    ale nas rozpieszczasz tymi cukiereczkami, ja wymarzyłam sobie zestaw szyciowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam ! zapisuję się również na jedyneczkę :P pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej,ale rarytasy !!!!!!! Grzechem byłoby nie stanąć w kolejce. Ja szyjąca :-) Jak chcesz, to luknij na moje Candy. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie do Candy! i oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam sie po zestaw nr 1 :) bardzo się postarałaś, bardzo bogate candy!
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe candy. Chętnie się zapisuję na zestaw numer 2 :)I oczywiście obserwuje
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zaopiekuję się zestawem nr 1. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają nagrody, dlatego polubiłam, podlinkowałam baner u siebie i ustawiłam się w kolejce po zestaw numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przygarnę zestaw drugi
    pozdrawiam
    Ula :)
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo kuszące są Twoje zestawy! Ustawiam się po ten pierwszy:)
    Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu rocznic;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy z całą pewnością, cierpię na niedobór papierów ;)

    Zapraszam też na swoje skromne candy ;)
    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/2012/07/candy-z-okazji-porzadkow-w-szafkach-d.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie bogate prezenty! Pamiętam swoje pierwsze candy- to były emocje:).
    Pozdrawiam serdecznie i zapisuję się na drugi zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam - serdeczne życzenia kolejnych, radosnych rocznic blogowania i tworzenia:)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję serdecznie za zaproszenie ;)
    bardzo miło.
    chętnie wezmę udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Dopisuję się po zestaw pierwszy.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jako, że ja ta scrapująca, chętnie przygarnęłabym zestaw nr 1 :) i gratuluję rocznicy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja jako " szyciara" chętnie ustawię się w kolejce po zestaw nr 2.Pozdrawiam Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się po zestaw nr 1;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw nr 2 jest moim marzeniem :)

    myosthis.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW !!! Ale cukieraski,bardzo chętnie przygarnęłabym je. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie dołączę do kolejki po 2 zestawik =)

    pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam i jak moge to zestaw 1 prosze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudeńka:) ustawiam się w kolejce po 1 zestawik :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce po zestaw drugi:)Przydałby mi się taki prezencik:)

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Spróbuję szczęścia w losowaniu zestawu 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej! Zestaw drugi to moje marzenie! Gdyby tak troszkę szczęścia w losowaniu! Już widzę te materiałki na swoim warsztacie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  38. urządziłaś wspaniałe candy! dla mnie idealny byłby zestaw nr 1.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się i ja do kolejeczki - bardzo trudny wybór ale jak szczęście się do mnie uśmiechnie to poproszę zestaw nr 1 :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowności w obu zestawach,jednak skłaniam się bardziej ku zestawowi nr 1 :)
    Pozdrawiam serdecznie: http://artmaniaczka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przedłużam ogonek i mam dylemat z wyborem. Chyba jednak nr 1 ! Banerek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się ustawiam po te słodkości nr 1 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też dopisuję się do kolejki. I jak przedmówczyni na zestawik nr 1. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne candy, szkoda by było o nie nie zawalczyć.
    Oba zestawy są warte grzechu, ale ja chyba również jestem za nr 1
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ niesamowite cukieraski - bardzo chętnie stanę w kolejce i na pewno nie raz jeszcze tutaj zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się zgłoszę po zestaw numer 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zestaw numer 1 marzenie:) Pozdrawiam i staję w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja i ja...zgłaszam sie po zestaw 1:) Pozdrawiam serdecznie, ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się do zestawu nr,1. Wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się na zestaw pierwszy :) Ogromnie się cieszę, że do Ciebie trafiłam! Zostaję oczywiście na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w kolejeczce po zestaw 1, ponieważ zawiera całą masę ślicznych słodkości :)
    Pozdrawiam
    http://laboratoriumdzejnej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zapisuje sie:) super cukieraski, zestaw 1
    gratuluje roczku blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  53. witam:) i ja się zapisuje z chęcią na takie cukieraski:):):) pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zapisuję się koniecznie, na 2 zestaw :) obserwuję oczywiście i zaglądam :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Поздравляю!!! Год это так много, а проходит так быстро))) Желаю творческого успеха, у вас интересный блог. Я люблю шить и выбираю 2 комплект, там такие красивые ткани)))) Спасибо за шанс, на боковой панели http://soap-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Szycie mi bliskie wiec i Ja staje po zestaw 2 i czekam zaciskając kciuki
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie dołączę do zabawy - dla mnie zestaw 1 poproszę :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się po pierwszy :)
    abison@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam sie w kolejce...karo_lina19(at)op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj!
    Zgłaszam się po zestaw pierwszy:)świetne prezenty:)
    Zapraszam również na moje skromne candy... na dobry początek.
    http://joannachwilezapomnienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Cieszę się, że znalazłam Twój blog, będę częstym gościem.
    Chętnie też stanę w kolejce po cukierka.
    Podoba mi się bardzo zestaw 2.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  62. zapisuje sie;) oczywiscie zestawik nr 1;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Z chęcią wezme udział:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie przyłączam się do zabawy :) Wybieram zestaw nr 1 :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz, ale już się tu trochę rozgościłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. E-mauil: juti2012@wp.pl
    bloog: http://mulinaplusmodelina.blogspot.com/
    zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne cukierasy, cudowne, dołączam do zabawy, zapisuję się do zestawu 1 - papiery itd., choć drugi też cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam :)
    Ja chętna jestem na zestaw scrapbookingowy :) czyli numer jeeeden :)
    http://handmade-gosiaczka.blogspot.com
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się na zestaw nr 2, wykroje bardzo chętnie bym przygarnęła :)
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. ustawiam się w kolejce po zestaw numer 2. Banerek umieściłam w zakładce bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  70. To ja sobie grzecznie przycupnę i poczekam, a może mnie tu szczęście znajdzie i trafi mi się zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja do ogonka się dopisuję :) obserwuję, zapraszam gorąco do siebie i trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ależ ogromna kolejka,ale nie zrażam się i ustawiam następna,bo jest po co :) Zestaw 1 jest super.
    Gratuluję rocznicy i zapraszam na moje candy:
    http://marzka30-mojeconieco.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  73. Super Candy. Zapisuję się na zestaw nr 1. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w kolejce po cukiereczki. Bardzo mi się podoba pierwszy zestaw:)
    http://sosnowygaik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne candy! Oba zestawy bardzo kuszące, jednak chyba czas spróbować czegoś nowego dlatego zapisuję się na zestaw nr 2.Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj! Bardzo chętnie zapiszę się na zestaw nr 2 :) jak nie ja coś uszyję to męża zaprzęgnę do maszyny ;)))
    banerek na stronie domowe-pielesze.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja jestem nowa tutaj. Z chęcią zapiszę się na candy i poznam Twojego bloga. Wybieram zestaw 2.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się po zestaw 1
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. fajniutkie zestawiki:) zapisuję się na zestaw nr 2
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Takie cudowności rozdajesz, ze nie mogę się oprzeć. Zestaw skarpowy powalający i bardzo przeze mnie pożądany :)
    Ja także rozdaję słodkości - zapraszam i pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  81. Zestaw nr 1 to dla mnie jak marzenie!Bardzo ciekawe przydasie i do tego zagraniczne:)))
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tyle miłych słów.*

    OdpowiedzUsuń
  82. Przyłączam się do zabawy. Obserwatorem juz jestem i bannerek jest wstawiony. Grzecznie się ustawiam w kolejce po zestawik nr 1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  83. Zestaw nr 2:) Może mi się poszczęści bo akurat moje urodzinki będą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. ciężko się zdecydować na konkretny zestaw .... jednak materiały bardziej kuszą czyli zestaw nr 2:D ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. No hej:) Zestaw nr 1 wybiorę, chociaż widzę tłumy do niego:D Bardzo słodkie te Twoje cukierasy:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na odwiedzinki do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Je chętnie ustawię się w kolejce do zestawu numer 1 :) Dziękuje za zaproszenie do tych cukierków :)
    gosiamachynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. chętnie bardzo bym przygarnęła zestaw drugi. dziękuję za candy - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Oba zestawy piękne, ale zapiszę się na pierwszy :)
    I sto lat dla Ciebie i bloga :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  89. Wybieram zestaw nr 2 i mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie bo zestaw jest superowy. Wszystko bym wykorzystała :)
    Dołączam do obserwatorów, ale bloga jeszcze nie posiadam :) Na dniach to się powinno zmienić
    sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Od dawna podziwiam tildowe drobiazgi, więc z przyjemnością zapisuję się na zestaw nr 2.
    Dołączam również do obserwatorów :-)
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Piekny blog,przydasie cudne.Ustawiłam sie w kolejce. Pozdrawiam z Zielonej Wyspy i zapraszam w moje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Aha zapomniałam napisać zestaw nr 1 dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Obydwa zestawy kuszące niezwykle, ale wybieram drugi zestaw, bo już widzę moje anioły w sukienkach z Twoich pięknych materiałów:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się:)
    Wybieram zestaw 1
    Banner: http://thedellashow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam po raz pierwszy :) Zapisuje się na zestawik numer 1
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Dołączam z radością i zapisuję się na zestaw nr 2
    Oczywiście zapraszam na mojego bloga :*
    Pozdrawiam
    Juli

    OdpowiedzUsuń
  97. Już sie zapisuję. Ja poproszę zestawik nr 2. pozdrawiam i dziękuję za zaproszemie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapomniała, gapa ze mnie, dzieki za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się na zestaw pierwszy. Zapraszam do siebie na mój nowy blog.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/
    mój mejl: aguniamojswiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ach, przydałby mi się w całej rozciągłości zestaw nr 2 :), więc chętnie zaklepałabym go dla siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja bym chciała hmmmmm... zestaw chyba .... hmmmm pierwszy chyba .... a tak poza tym cieszę się, że tutaj trafiłam :) Widzę, że masz podobną mieszanke pasji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Och.. Marzy mi się ten scrapowy zestaw...
    Z niecierpliwością czekam na losowanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Witaj :) Trafiłam tu już nie wiem skąd ale co tam jak już jestem to się zapiszę na 1 zestaw! Twoje prace są piękne! Gratuluję talentu i na pewno będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Oba zestawy wspaniałe :) ...ale póki co lepiej sobie radzę z szyciem, więc chętnie dopiszę się do kolejki na drugi zestaw :) Baner już wklejam u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  105. Gratuluję wyróznienia!
    Z przyjemnościa, po urlopowo, zapisuje sie na Twoje Candy :-) a jesli mi sie poszczęści to poprosze zestaw nr 1.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  106. Och jakie cudowne słodkości...jakby czasem szczęście się do mnie uśmiechnęło, tak po prostu...to wybieram zestaw drugi.
    Info w pasku bocznym: http://peniniaart.blogspot.com/

    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  107. przepiękne prezenty...zapisuję się na zestaw nr2
    info na blogu http://aneaart.blogspot.com/
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  108. Dołączam do kolejki.
    Zestaw drugi jest boski.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena
    quiteja@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  109. Chętnie przyjęłabym pierwszy zestaw ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ciężki wybór, ponieważ oba zestawy są cudne. Bliżej mi jednak do zestawu pierwszego, chociaż szyjąca też jestem (co prawda na papierze :) ale jednak). Wybieram więc zestaw pierwszy :) Pozdrawiam serdecznie i niecierpliwie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Uffff... ale dałaś ciężki wybór :) ustawię się w dłuuugiej kolejce i chyba wybiorę zestaw 2. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Ustawiam się również w tej długiej kolejce...po zestaw pierwszy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  113. to ja się ustawię w ogonku po 2 zestaw :) i wielu lat udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale kusisz ;) Z chęcią spróbuje szczęścia i ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1, bo chciałabym też coś uszytego przeez ciebie mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się po 1 zestawik;] banerek u mnie: http://czarnamiki.blogspot.com/
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Kurczaczki, prawie przegapiłam. Staję w ogonku do 1 zestawu :-)

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudnosci! :) Prosze zestawik numer 2
    Już dodaje banerek do prawej kolumny na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. świetne candy, zgłoszę się i ja na zestaw pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zestaw nr 2 to jest to co chciałabym mieć, no w sumie zestaw nr 1 też jest niczego sobie! Przechodzę zaraz do formalności ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja oczywiście się zgłaszam Nagrody są wprost bajeczne. Pozdrawiam serdecznie. Super blog. No i jeszcze raz extra nagrody. :) :* <3♥

    OdpowiedzUsuń
  121. Ps to mój blog zajrzyj w wolnej chwili

    http://karciakmod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się po drugi zestawik i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie przejdę obojętnie! Zgłaszam się z wielką przyjemnością! Drugi zestaw jest moim wymarzonym! Ależ cudowności! Pozdrawiam cieplutko! aga
    http://shamrockagimelnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. troche szyję, ale jednak to pierwszy zestaw bardzo mnie inspiruje. Serdecznie pozdarwiam maszynke losujaca i dziekuę za mozliwośc zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  125. Rozgoszczę się w kolejce marząc o zestawie dla scraperek. Zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania. Banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam również na candy do: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. z miłą chęcią obserwuje i oczywiście zgłaszam udział :)
    Ja również organizuję Candy - Zapraszam http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/2012/06/pierwsze-candy-u-gumy-balonowej.html

    OdpowiedzUsuń
  127. Dołączam do grona obserwatorów . Bardzo bym chciała otrzymać zestaw nr 1 .
    Pozdrawiam cieplutko w tak deszczowym dniu Mili

    OdpowiedzUsuń
  128. Mnie skusił zestaw nr 2:)
    Obserwuję jako morrora
    banerek na kilkascian.blogspot.com
    zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Oba zestawy są strasznie kuszące, trudny więc wybór - zdecyduję się na nr 1. Pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  130. zgłaszam się :D
    nr. 1 :)
    selfisi.blogspot.com
    obserwuje jako selfisi.;)
    pestka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Pierwszy raz jestem i bardzo mi się tu podoba :) Ja bym się pisała na zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Chętnie zapiszę się na zestaw nr 1. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych:) Ustawiam się w kolejce po zestaw 2, bo obok takich cudowności nie można przejść przecież obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się po zestaw pierwszy :)
    justyna.jesse.lampert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. a ja się wpisuję na zestaw drugi żeby ewentualnie więcej szyć !:) pozdrawiam słonecznie i ... mmmmm marzę :) Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  136. Na te cudowności i ja się zapisuję, zestawik nr 2 wybieram:)))
    pozrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Bloga nie posiadam, ale zapisuję się na zestaw 2 :) Pozdrawiam, AniaF., ania_f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Witaj! Alez kolleeejka :) Wybór trudny strasznie, ale bardzo bym chciala sobie coś wyscrapować, więc jedynkę poprosze :) I o szczęśliwą rekę też proszę. Zapraszam oczywiście!!

    OdpowiedzUsuń
  139. Z przyjemnością się zapisuję:)i wybieram zestaw nr.2. choć z 1 też bym się cieszyła...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Długo sie zastanawiałam, ale niech bedzie zestaw A
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Zgłaszam się na zestaw nr 1.
    Serdecznie zapraszam na moje candy:
    http://tuskulum-riannon.blogspot.com/2012/07/frywolne-candy-w-tuskulum.html

    OdpowiedzUsuń
  142. Ale tu u Ciebie fajnie :-) Ja poproszę o zestawik nr 2. I zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  143. mam chrapkę na zestaw 1. chętnie ustawię się po niego kolejce

    OdpowiedzUsuń
  144. I ja chętnie dołącze:) poproszę o zestawik nr 2:) Zapraszam do mnie:) pingwinka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Zapisuję sie:) i wybieram zestaw 1:)
    Obserwuje i dodalam baner:)

    OdpowiedzUsuń
  146. No i ja się grzecznie ustawiam do kolejki. Zestaw nr by mi spasował. Agnieszka agnes.fran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Chętnie wezmę udział w zabawie. Ustawiam się w kolejce i jako, że nie szyję :( zgłaszam się do zestawu bez materiałów :)
    pozdrawiam
    wiolka.bartek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Tyle przydasi, że aż trudno przejść obok nich obojętnie!
    Nie miałam jeszcze szczęścia w candy, dlatego chętnie ustawie się i tutaj w kolejeczce i zapiszę na te cudowności! Zgłaszam się do pierwszego zestawu.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  149. Rety! Już od dawna marzę o Mollie makes i Tilda's Homemade Ideas :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  150. Nie miałam nigdy szczęścia w candy, ale może kiedyś się to zmieni... Zapisuję się w kolejce po zestaw nr 2. Mój e-mail kwiat79@vp.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  151. 04.08 mam urodziny - 27, może przyniesie mi to to szczęście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Podoba mi się zestaw 1 i to bardzo. Chętnie się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  153. No proszę, człowiek chwilę się zastanowi i już wlecze się w ogonie kolejki po te cuda ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Nic dziwnego, że tyle tu chętnych... Przebogate candy:) Zauroczyły mnie kwiatowe materiały, więc wybieram zestaw 2.

    Pozdrawiam, dwaszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. ;) I ja staję w kolejce po 2 zestaw ;))....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Zdjęcie dodałam jako baner (prawa strona bloga ;D...)

      Na : ssweart.blogspot.com

      Usuń
  156. Ależ ta kolejka jest długa. Nic dziwnego, takie cudowności rozdajesz. Zapisuję się po zestaw 2-gi.
    Zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  157. To i ja zapisuję się po te śliczności, jeśli już ... to poproszę zestaw nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  158. Wiele lat temu byłam w Anglii ale wówczas jeszcze nie byłam scrapująco/szyjąca i przez myśl mi nie przeszło by przywieźć gazetki a teraz żałuję ogromnie. Tym bardziej się cieszę, że chcesz się nimi z nami podzielić. Zajmuję się wszystkim po trochu więc bym chętnie wybrała oba zestawy, ale jestem strasznie ciekawa gazetek z wykrojami więc wybieram zestaw nr 2. Zdjęcie na pasku bocznym mojego bloga en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. zgłaszam się, hmm to poproszę zestawik 1, banerek na pasku bocznym;)
    http://sweetsinwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Pierwszy raz u Ciebie jestem, ale nie ostatni, będę zaglądać :)
    Na candy się zapisuję, staję w kolejce po zestaw nr 2. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.josala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Ja poproszę zestaw 2. Bardzo podoba mi się Twoj blog... tez mam zamiar zaczac coś tworzyć , ale nie wiem od czego zacząc.. Candy mi pomoże.

    mail : karolina_zaleska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Zapisuję się i dodaję do obserwowanych :) Poprosiłabym ten zestaw, w którym jest gazetka The world of Cross Stitching czyli nr. 2 :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  163. Zgłaszam sie ::)
    Wybieram zestaw 2
    nie mam bloga ale obserwuje;)
    Karolina
    karcia334@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Ustawiam się po 1 zestaw:)
    i z przyjemnością zapisuję do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  165. Zapisuję się na zestaw pierwszy. Oczywiście zapisuję się do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  166. Chętnie widziałabym u siebie Zestaw 1. Blog swój dopiero tworzę, ale zapisuj się do osób obserwujących Twój.

    OdpowiedzUsuń
  167. mam ogromną ochotę na pierwszy zestaw :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  168. I would like to win these beauties.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    nr.2

    OdpowiedzUsuń
  169. No to mam teraz problem...hmmmm...chyba jednak zestwa Nr.1 choc i dwojka jest swietna...No coz, poprosze jednak, gdyby mi szczescie dopisalo o Nr.1 i ciesze sie ze do Ciebie trafilam :)

    OdpowiedzUsuń
  170. No to ja zgłaszam się na zestaw 1. Zapraszam do mnie http://kulturalna-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  171. w szczęście wierzyć warto, wiec się zapisuję bo kto wie a nóż to ja wygram???

    OdpowiedzUsuń
  172. Z chęcią zgłaszam się do Twojego wspaniałego candy i celuję w zestaw drugi, bo pozwoliłby mi stworzyć kilka fajnych rzeczy do przyszłego pokoju córci i nie tylko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  173. piszę się na jedyneczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  174. przeglądam zdjęcia w kółko i zdecydować się nie mogę! przemawia do mnie jednak bardziej zestaw nr 1 (scrapowo-decoupage'owy) więc ustawiam się po ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  175. kolejka bardzo długa, więc szanse niewielkie, ale jak by co to wybieram zestaw 1.
    Pozdrawiam i gratuluje wyróżnienia....

    OdpowiedzUsuń
  176. Witam,
    przyleciałam jak na skrzydłach. I ja sie pisze na tak cudowne candy. Ja w zwiazku z tym, ze "szyciowa" jestem, to obstawiam 2 zestaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  177. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie wybierając zestaw drugi. Pozdrawiam serdecznie - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  178. I ja ustawiam się w rządku do zestawu nr 2. Pozdrawiam ciepło, Moniuszek
    monikamielke@mielke.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Ustawiam się do zestawu 1 :)
    Info tu: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Roz-biel-braz-bez-D,2,ID481188002,n

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  180. czyżbym była na końcu kolejki po zestaw nr. 2? niech i tak będzie :) postoję, może się uda ;)
    podaję maila: senninha@vp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  181. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I would like 2. fantastic package:)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  182. Banerek już jest, a ja zapisuję się na drugi komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Z chęcią dodaję do obserwowanych i dołączam do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  184. I zapomniałam dodać że zapisuję się na pierwszy komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  185. Zapisuję się po zestaw nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  186. Ojaaaaacię ale skarby! Zapisuję się w kolejkę do zestawu drugiego! Tyle kwiatów tam jest:):):) (jeśli jakimś cudem los by się do mnie uśmiechnął i dał wygraną to do 7.08 będę niedostępna) :)

    OdpowiedzUsuń
  187. Uwielbiam szyć, dlatego wybór jest jasny: zgłaszam się po zestaw nr. 2 i serdecznie pozdrawiam, Urszula:)
    ula226@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. Przeglądam tego bloga i w moje oczy wpada napis Candy.
    Hmm, czemu by nie spróbować. Więc piszę sie na zestaw nr. 1.
    xmaria@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. Szyję namiętnie, więc poproszę zestaw nr.2.

    OdpowiedzUsuń
  190. Dla mnie zestaw nr 1 - papierki i stempelki są w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  191. Chętnie zapisze się na candy :)
    zestaw 1 :)
    i zapraszam do sibie :)

    OdpowiedzUsuń
  192. Same cudowności. To ja staję w kolejce do zestawu 1 i serdecznie gratuluję roku blogowania. Mam nadzieję, że ja też tego doczekam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  193. wow! wow! wow!
    super!
    ...please enter my name....
    I like No.2.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  194. Ja również! Pisze się na drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  195. Ustawiam się grzecznie w kolejce po zestaw 1.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  196. Ufff......strasznie długa kolejka, ale co się dziwić skoro tak kusisz :)
    Z miłą chęcią zaopiekuję się zestawem nr 1.
    Zapraszam do odwiedzin :)
    www.justeczkowymiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń