wtorek, 22 stycznia 2013

"Słodkie" kartki :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.
Na wielu blogach widziałam kartki z kieszonką na coś słodkiego. Fajny prezent na każdą okazje. Poczyniłam na chwilę obecną trzy (prosta sprawa, kartkę zginamy tak by miała grzbiet jak książka.. dowolnej szerokości w zależności jak pokaźna jest nasza słodka niespodzianka. Grubość kieszonki ma być tego samego rozmiaru co grzbiet kartki, reszta to kwestia fantazji) ,  mam w planach więcej takich pudełeczek. Tematyka walentynkowa, choć w mało walentynkowych kolorach. Kieszonka uniwersalna, zmieści się do niej i czekolada, ale i inny słodycz.





 




Pozdrawiam serdecznie i przypominam o trwającym candy angielskim.
Izabela :)

15 komentarzy:

  1. Dla mnie to czarna magia w tym zaginaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, otwierający musi mieć niezłą minę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki, bardzo dobry pomysł na prezent:))pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. super te kartki nawet bez słodkiej zawartości;-)))pięknie to zrobiłaś Izo;-)))))pozdrawiam cieplutko i miłego dnia Ci życzę;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i świetne wykonanie!!! Mi w oko wpadła ta w róże!!! Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na słodką łapówkę w sam raz. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie u Ciebie- cieszę się, że tu trafiłam:)
    Akartki nie dość, że wspaniałe, to jeszcze jakie praktyczne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kartki, ostatnia prześliczna. Bardzo dobry pomysł na miły upominek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie. Chciałabym dostać taką kartkę, oczywiście z wkładką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ u Ciebie słodko - jak nie cukierasy, to czekoladki :-) Fajny pomysł na niezobowiązujący upominek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zgranie papierków !!! Ta z czerwonym serduchem u mnie na I miejscu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta sprawa??? Izuniu,ile razy zabieram się za robienie czekoladownika to siódme poty mnie oblewają i mam obawy,czy podołam:)Widocznie masz talent do prac przestrzennych .Ja też nie przepadam za walentynkowymi kolorami i chętnie od nich odchodzę.Całusy dla Was:)

    OdpowiedzUsuń