poniedziałek, 19 września 2011

".. bo męska rzecz być..."

".. bo męska rzecz być daleko, a kobieca - wiernie czekać" - słowa tej piosenki jakoś tak bardzo mi przypasowały do mojej nowej kartki.
Tematyka męska w moim papierkowym świecie to spore wyzwanie, bo  kobiecie: kwiatki, motylki i dużo pastelowych kolorów wystarczy, męska to: umiar i stonowana kolorystyka ( a mi tak ciężko się zatrzymać i zachować ten umiar ;)).
Chyba nie tylko w kartkach męskich tkwi mój problem, dobór prezentu to rzecz karkołomna. Powinnam juz zacząć myśleć nad gwiazdkowym podarunkiem :).
  Nie siedziałam tylko nad ta jedna karteczka cały tydzień. Tak na "probe" powstały trzy świąteczne kartki.... tak wiem jest wrzesień ;), ale chętnych na kartkę jest sporo (pokaźna rodzina ma swoje minusy ;)) a czasu w ostatniej chwili jak zawsze mało. Dopiero się rozkręcam i przymierzam, testuje nowe stemple i papiery...


2 komentarze:

  1. Te miesiące do świąt szybko przeminą, a obdarowani mężczyźni będą Cię ubóstwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Męska kartka wyszła Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń